Hoi, ik heb deze in 2009 gekregen van Ro op de Haps-beurs waar ik Ro en Remko de eerste keer heb ontmoet, het was nog een jonge plant wel mooi vol en heb er verder niet zo op gelet buiten het verzorgen!
Een jaar later begon het geheel omhoog te komen en bleek dat de plant als plug machinaal was geplant, het was er niet een maar zeker 4 ik heb nog een jaar gewacht en ben toen gaan delen/ scheuren alle planten [het waren er 5 zijn goed gaan groeien] mijn exemplaar vertoonde ook een dunne basis en heb gedaan wat jullie aangeven de plant dieper gezet bij het oppotten .
Aanvankelijk ging alles goed kreeg een aardig stammetje maar nog altijd met dunne basis tot ik dit voorjaar ontdekte dat deze zich weer ging delen nu in de kop! Zo krijg je een extra zware kop waar ik ook van dacht dat deze het zou gaan begeven bij een flinke windstoot, maar gelukkig is dat niet gebeurt ze zijn toch vrij taai, wel snoei ik regelmatig het oude blad weg anders wordt het een hele brede op een zwak stammetje, ben benieuwd hoe de verdere ontwikkeling gaat lopen.
Hier een paar foto's hoe het geheel er nu bij staat,

Groetjes Eduard.